Greek English German

Frequently Asked Questions

  • Υπάρχουν κρυφές χρεώσεις ή κόστος εγκατάστασης ;

    Όχι, απολύτως όχι. Οι τιμές είναι τελικές, και είναι όπως εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας. Απο εσάς εξαρτάται αποκλειστικά αν θα συνεργαστείτε μαζί μας ανα μηνα ή ανα περίπτωση.

  • Τι χρονικό διάστημα χρειάζετε αφού πληρώσω για να επικοινωνήσετε μαζί μου ?

    Συνήθως η επικοινωνία είναι άμεση. Εντός 15λεπτών αφού επιβαιβεωθεί η πληρωμή σας απο την περιοχή πελατών.

  • Οι πληροφορίες που σας στέλνω για πρόσβαση στον Η/Υ ή server είναι ασφαλής ?

    Απόλυτα ασφαλές. Η ασφάλεια είναι κύριο μέλημα μας, γι 'αυτό θα δείτε ότι η περιοχή πελατών και όλη η ιστοσελίδα μας είναι προστατευμένη με SSL Certificate. Αντιβιωτικό λογισμικό και Firewall είναι εγκατεστημένο σε όλα τα workstations όπου εργαζόμαστε.

  • Τι χρόνος απαιτείτε για να απαντήσετε σε ένα αίτημα υποστήριξης ?

    Εξαρτάται απο τον πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Προσφέρουμε ανταπόκριση εντός 1 ωρας, αλλά συνήθως οι πρώτη διάγνωση γίνετε εντός μισής ώρας.

  • Τι χρόνος απαιτείτε για να επιλύσετε ένα αίτημα υποστήριξης?

    Προσφέρουμε 24 ώρες ώς χρόνο επίλυσης, το οποίο όμως είναι άκρως υποκειμενικό ανάλογα με τον τύπο και το μέθεδος του προβλήματος που αντιμετωπίζετε. Για παράδειγμα ένα πρόβλημα που μπορεί να τυχαίνει σε έναν server και προκύπτει μία φορά την μέρα και συγκεκριμένη ώρα, δεν μπορεί να αναπαραχθεί απο εμάς. Πρέπει να περιμένουμε να συμβεί. Σε τέτοιες περιπτώσεις χρειάζετε περισσότερος χρόνος απο εμάς για να διαγνώσουμε το πρόβλημα και σαφώς να το επιλύσουμε.

  • Που είναι η φυσική τοποθεσία σας? Απο που δουλεύουν οι τεχνικοί σας ?

    Τα κεντρικά γραφεία μας βρίσκονται στο Coventry/Ηνωμένο Βασίλειο. Διαθέτουμε γραφεία και στην Αθήνα. Οι μηχανικοί μας μπορεί να κάνουν login απο διάφορες τοποθεσίες όπως και οι συνεργάτες μας.

  • Τι τρόπους πληρωμής υποστηρίζετε?

    Μπορείτε να πληρώσετε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Eurobank, με Paypal/Πιστωτική κάρτα (δεν απαιτείτε να έχετε προσωπικό λογαριασμό) και με Paysafecard.